Din kundvagn(0)

Kundvagnen är tom
Totalt 0 kr
Till kassan
900 kr kvar till fri frakt

ALLMÄN INFORMATION

Finns alla varor i butiken på Götgatan 90?

Det varierar, alla kläder finns på lager men vissa skomodeller finns inte tillgängliga. Kontakta oss på info@igorsport.se så kan vi kolla upp det.

Får jag prova varorna?

Kläder får provas, men ej användas. Retur- och bytesrätten gäller inte underkläder. Alla etiketter ska finnas kvar på varorna. Alla varor som skickas tillbaka, måste vara packade i påse eller kartong.

Det står ingen information om produkten jag är intresserad utav, hur får jag reda på mer?

Då vi har väldigt många varor i omlopp hinner inte alla publiceras med fullständig information. Kontakta oss på info@igorsport.se så berättar vi mer!

Vad ska jag tänka på vid bestämning av storlek?

Välj den storlek du normalt brukar köpa, det förekommer inga avvikelser i plaggen vi säljer gentemot de plagg du hittar i butiken av samma märke. Är du osäker på något plagg är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig gärna.

Vad har ni för öppettider i er kundtjänst?

Kontakta oss på info@igorsport.se om din fråga rör e-handeln. Vi försöker svara på e-post inom 24 timmar på helgfria vardagar.

BETALNING

Var är min faktura?

Fakturan skickas via e-post från Walley. Om den inte dykt upp, eller om du vill ha en kopia kan du ringa Walley på 010-161 00 00.

Jag har en fråga om min faktura, vart vänder jag mig?

Kontakta Walley på 010-161 00 00 så hjälper de dig.

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Du kan betala via kort, faktura eller genom delbetalning. Läs mer om varje betalsätt i kassan eller bland köpvilllkoren.

KÖP

Kan jag avbeställa eller ändra min order?

Kontakta omgående kundservice för att ändra i en order, ange alltid ordernumret för den order ändringen gäller. Ordern kan fortfarande annulleras om den inte redan har skickats från vårt lager.

Är det fraktfritt att beställa från www.igorsport.se?

Det är fraktfritt om du lägger en order över 900 SEK, vi erbjuder fri retur/byte i butiken. Vid order under 900 SEK tillkommer fraktavgift om 59 SEK.

Kan man beställa om man bor utanför Sverige?

Vi levererar bara till adresser i Sverige och du kan därför inte beställa från ett annat land.

Vad gör jag om köp-knappen inte fungerar?

Din webbläsare är sannolikt inte inställd för att acceptera s k cookies. Det måste den vara för att du ska kunna vara kund på www.igorsport.se.

Hur tar jag bort en vara ur varukorgen?

Klicka på krysset bredvid varan i din varukorg. När du genomfört din ändring uppdateras varukorgen automatiskt.

LEVERANS

Kan jag spåra min försändelse?

I samband med att din order packas så skickas en leveransbekräftelse till din valda e-post. Där kan du via en länk spåra din försändelse.

Vad gör jag om något saknas vid leveransen?

Vi lägger stor vikt vid att du som kund ska bli nöjd och kontrollerar alla order innan de skickas iväg. Skulle oturen vara framme och något visar sig saknas vid leveransen ber vi dig att kontakta vår kundtjänst omgående så att vi kan kontrollera vad som hänt.

Om något är fel vid leveransen vad gör jag?

Skulle något vara fel vid leveransen ber vi dig att kontakta vår kundtjänst snarast möjligt så att vi kan rätta till det. Ha ditt ordernummer nära till hands och berätta vad felet är så kan vi hjälpa dig snabbare.

Jag har fått fel vara, vad gör jag?

Har du fått fel vara vid mottagandet av din order ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så att vi kan rätta till det.

ORDER

Det står 1-4 dagar, men min vara har ännu inte kommit?

Leveranstiden som anges är vardagar från det att försändelsen skickats från oss, så för att få rätt förväntad leveransdag måste du räkna bort helger och eventuella helgdagar.Vänligen kontrollera din orderstatus för att se om de efterfrågade varorna har skickats till dig. Normalt tar leveransen 1-4 arbetsdagar beroende på vart du bor.

Vart kan jag se min orderstatus?

Vid hög belastning eller när det är helgdagar så kan förseningar uppstå medans din order packas. Om detta inträffar ber vi dig för säkerhetsskull att avvakta ytterligare en dag innan du kontaktar oss. Vid frågor om din order är vi tacksamma om du skickar med ditt ordernummer samt anger vilken artikel som frågan gäller.

Jag saknar orderbekräftelse, vart är den?

Vi skickar alltid en orderbekräftelse i samma stund som en beställning är lagd. Bekräftelsen skickas till den e-postadress du angivit vid köpet. Vid vissa typer av e-postkonto kan orderbekräftelsen hamna i skräppostmappen. För att undvika det kan du lägga adressen info@igorsport.se i dina säkra adresser. Då mottar du orderbekräftelser och andra viktiga meddelanden direkt i din inkorg i fortsättningen.

RETUR

Hur returnerar jag en vara?

Använd medföljande fraktetikett/påse mot en avgift på 59 SEK som debiteras när vi mottagit/godkänt din retur. Har du valt faktura som betalsätt så tillkommer det en avgift om 29 SEK. För fullständiga instruktioner läs igenom köpvillkoren

Hur gör jag för att byta en storlek?

Vid byte av storlek/vara behöver du lägga en ny order på den vara du vill ha. Du returnerar den felaktiga storleken med den fraketikett/påse vi skickat med mot en avgift på 59 SEK.

Kan jag returnera eller byta storlek i er butik på Götgatan 90?

Fri retur/byte i vår butik på Götgatan 90 (T-bana Skanstull). Kontakta oss innan för byten så att den tilltänkta storleken finns i lager. Viktigt att du tar med följesedel/kvitto som medföljde din order så krediteras varorna i efterhand. Du får en kopia på din retur av personalen i kassan. .

Kostar det att returnera varor?

Vid retur kan du använda bifogad påse/retursedel mot en avgift på 59 SEK som debiteras när vi mottagit och godkänt din retur.

Champion LEGACY BEANIE KHAKI
Champion -50%
Rek.pris: 200 kr 100 kr
Champion LEGACY BEANIE PINK
Champion -50%
Rek.pris: 200 kr 100 kr
Champion LEGACY BEANIE GREEN
Champion -50%
Rek.pris: 200 kr 100 kr
Champion LEGACY BEANIE RED
Champion -50%
Rek.pris: 200 kr 100 kr
Champion LEGACY BEANIE BLUE
Champion -50%
Rek.pris: 200 kr 100 kr